Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Provozovatele: Petra Flekače    
se sídlem: Dolany 41, Jičíněves 506 01    
identifikační číslo: 21350949     

zapsané v obchodním rejstříku vedeném      , oddíl      , vložka      
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese      

  • ÚVODNÍ USTANOVENÍ
  • Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) provozovatele Petra
    Flekače, se sídlem Dolany 41, Jičíněves 506 01, identifikační číslo: 21350949,
    zapsané v obchodním rejstříku (dále jen „prodávající“) upravují v souladu
    s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění
    pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti
    smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní
    smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“)
    prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod
    je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese
    www.3DFlex.cz      (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní
    webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
  • Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit
    zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání
    zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu
    povolání.
  • Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě.
    Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních
    podmínek.
  • Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní
    smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze
    uzavřít v českém jazyce.
  • Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
    nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
    obchodních podmínek.
  • UŽIVATELSKÝ ÚČET
  • Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující
    přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může

kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě,
že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží
též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

  • Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět
    správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při
    jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském
    účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
  • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující
    je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
    uživatelského účtu.
  • Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
  • Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj
    uživatelský účet déle než  90 dní nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své
    povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
  • Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě,
    a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení
    prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích
    osob.
  • UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
  • Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního
    charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
    Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
  • Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen
    jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty
    nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně
    daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají
    v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží
    nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování.
    Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu
    za individuálně sjednaných podmínek.
  • Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením
    a dodáním zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených
    s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze

v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy
prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva
na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní
ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V
případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková
kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje
minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle
předchozí věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je
povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.

  • Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní
    obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického
    nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení
    objednávaného zboží a
  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako
    „objednávka“).
  • Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a
    měnit vstupní údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost
    kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky.
    Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „ Odeslat    “. Údaje
    uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající
    neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou
    poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či
    v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).
  • Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží,
    výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné
    potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  • Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky
    (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na
    adresu elektronické pošty kupujícího.
  • Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní
    smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku
    v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady

na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní
sazby.

  • CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
  • Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může
    kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
  • v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
  • bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 338026507/0300      , vedený
    u společnosti ČSOB (dále jen „účet prodávajícího“);
  • bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay   ;
  • bezhotovostně platební kartou;
  • v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru ve výdejně zásilek;
    Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené
    s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále
    kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  • Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není
    dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní
    cenu zboží předem.
  • V případě platby v hotovosti, na dobírku či ve výdejně zásilek je kupní cena splatná při
    převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do   3    dnů
    od uzavření kupní smlouvy.
  • V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží
    společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je
    závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na
    účet prodávajícího.
  • Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde
    k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny
    ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského
    zákoníku se nepoužije.
  • Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně
    kombinovat.
  • Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými
    právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní
    smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané
    hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny
    zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
  • ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
  • Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo
    jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
  • zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho
    osobním potřebám,
  • zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož
    i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s
    jiným zbožím,
  • zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických
    důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a 
  • zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném
    obalu, pokud jej kupující porušil.
  • Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy
    nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
    a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14)
    dnů ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme
    zboží, nebo:
  • poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů
    zboží, které jsou dodávány samostatně,
  • poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek
    nebo částí, nebo
  • první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží
    po ujednanou dobu.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené
    v čl. 5.2 obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit
    vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek.

Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny
prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího      .

  • V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží
    kupující zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději
    do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si
    zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle
    zboží před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující
    náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží
    nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí
    prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení
    od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od
    kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již
    při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a
    nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy,
    prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než
    prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle
    toho, co nastane dříve.
  • Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně
    započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  • V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského
    zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv
    od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém
    případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu,
    a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  • Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi
    prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení
    od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku
    účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý
    dárek.
  • PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
  • V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku
    kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto
    způsobem dopravy.
  • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím
    v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
  • V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo
    jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady
    spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem
    doručení.
  • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů
    zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě
    shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí
    kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího
    z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecně závazných
    právních předpisů.
  • Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací
    podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
  • PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
  • Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými
    obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099
    až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o
    ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  • Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním obsahem
    nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své
    funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“), použijí se ustanovení ohledně
    odpovědnosti za vady prodávajícího také na poskytování digitálního obsahu nebo
    služby digitálního obsahu, i když je poskytuje třetí osoba. To neplatí, je-li z obsahu
    kupní smlouvy i z povahy věci zjevné, že jsou poskytovány samostatně.
  • Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
    odpovídá kupujícímu, že věc:
  • odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
    kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  • je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
  • je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu
    k montáži nebo instalaci.
  • Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
  • je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s
    ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy
    chování daného odvětví, není-li technických norem,
  • věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti,
    kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu,
    které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení
    učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména
    reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom
    nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným
    způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít
    vliv,
  • je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů
    k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
  • věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající
    kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
  • Ustanovení čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající
    kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost
    věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
  • Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo
    instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho
    odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím
    a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo
    poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s
    digitálními vlastnostmi.
  • Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná
    již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu,
    po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
  • Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou
    kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby
    digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou
    kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí
    uchovala vlastnosti podle čl. 7.3 a čl. 7.4 obchodních podmínek, a že bude na jejich
    dostupnost upozorněn
  • po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba
    digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno
    poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
  • po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní
    smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově;
    to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby

digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy
a povaze závazku.

  • Ustanovení čl. 7.8 obchodních podmínek neplatí v případě, že prodávající kupujícího
    před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou
    a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
  • Neprovedl-li kupující aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vady, která vznikla
    pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že kupující nebyl
    upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci
    neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle
    kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně
    po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle čl. 7.8.1 a čl.
    7.8.2 obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba
    digitálního obsahu poskytovány vadně.
  • Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Je-li
    předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy
    digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou
    dobu, může kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době
    dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady,
    která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu
    oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc
    užívat.
  • Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může
    požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob
    odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný;
    to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez
    vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro
    kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo
    nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc
    měla bez vady.
  • Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu
    nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující
    věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-
    li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci
    předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž
    opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
  • Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
  • prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 7.13
    obchodních podmínek,
  • se vada projeví opakovaně,
  • je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
  • je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude
    odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
  • Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu
    čl. 7.14 obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná.
    Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez
    zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
  • Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě
    určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším,
    kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
  • S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající
    povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s
    ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve
    svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné
    potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím
    obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje
    kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se
    vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být
    informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud
    se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku
    poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném
    nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době
    s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu,
    pro nějž je kupující požadoval.
  • Po marném uplynutí lhůty podle čl. 7.18 obchodních podmínek může kupující od kupní
    smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení
    reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně
    písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby
    určené k provedení opravy.
  • Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně
    na adrese Dolany 41, Jičíněves 506 01, telefonicky na čísle +420 731 719 170   či
    elektronickou poštou na adrese Info@3DFlex.cz      .
  • Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při
    uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho
    měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud
    prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
  • Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může
    upravit reklamační řád prodávajícího.
  • Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv
    z vadného plnění také záruku za jakost.
  • DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
  • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
  • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
    ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
  • Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické
    pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci
    o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího.
    Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
  • K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká
    obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,
    internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející
    se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení
    sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
  • Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120
    00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním
    místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21.
    května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č.
    2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  • Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru.
    Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
    Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
    Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních
    údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor
    nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně
    spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  • Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
    občanského zákoníku.
  • OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
  • Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského
    parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním
    osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES
    (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související
    se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely
    jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodávajícího
    plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  • ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
  • Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb.,
    o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o
    některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů,
    se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní
    číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení
    GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání
    obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  • Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení
    kupujícího plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  • DORUČOVÁNÍ
  • Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
  • ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
  • Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak
    strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty
    není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení
    právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence
    volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu
    a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní
    závazkové vztahy (Řím I).
  • Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo
    se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl
    se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho
    ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
  • Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím
    v elektronické podobě a není přístupná.
  • Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní
    smlouvy.
  • Kontaktní údaje prodávajícího: adresa sídla Dolany 41, Jičíněves 506 01, adresa
    elektronické pošty Info@3DFlex.cz, telefon +420 731 719 170. Prodávající
    neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.

V  Dolanech     dne 25.3.2024

Nákupní košík